REGULAMIN

Podziel się

  1. Organizatorem Programu Partnerskiego Targi po Godzinach są Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o. Operatorem Programu jest World Trade Center Poznań sp. z o.o.
  2. Program adresowany jest do osób legitymujących się kartą Programu Partnerskiego „Targi po Godzinach”, wydawaną przez Międzynarodowe Targi Poznańskie wystawcom, zwiedzającym, uczestnikom konferencji i innych wydarzeń organizowanych na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich, akredytowanym dziennikarzom oraz innym osobom powiązanym zawodowo z działalnością Międzynarodowych Targów Poznańskich (dalej: „Uczestnicy”).
  3. Partnerami Programu są przedsiębiorcy oferujący usługi i produkty związani z szeroko rozumianym spędzaniem wolnego czasu, a także dostawcy usług dla biznesu.
  4. Dokumentem potwierdzającym uczestnictwo w programie jest karta „Targi po Godzinach”.
  5. Karta „Targi po godzinach” honorowana jest przez Partnerów w punktach wymienionych na stronie www.targipogodzinach.pl w zakładce 'Partnerzy'.
  6. Aktualna oferta rabatów i promocji dostępnych dla Uczestników znajduje się na stronie internetowej www.targipogodzinach.pl
  7. Celem skorzystania z oferty Partnera, Uczestnik powinien okazać kartę członkom personelu Partnera w momencie składania zamówienia lub dokonywania zakupów. W przeciwnym wypadku Partner może odmówić honorowania karty.
  8. Informacje o wszelkich nieprawidłowościach w funkcjonowaniu Programu można zgłaszać na adres poczty elektronicznej: program@wtcpoznan.pl